tisdag 16 november 2010

Presenter

Igår fick jag av mannen födelsedagspresenter. Det blev i efterskott eftersom vi var iväg på bröllopsresa (och underbara utflykten till Cayo blanco) just den dagen.

Jag hade spanat in två stycken ugnsformar i färgen Caribbean blue från franska Le Creuset som hade passat perfekt till min nya stekgryta från familjen. Och minnsann, han hade varit snäll och köpt dem båda till mig!



Dessutom hade jag sen tidigare önskat mig en superfin hallmöbel i rött tyg. Stackarn hade gått till Åhlens men tydligen hade de dragit tillbaka möbeln och den skulle återkomma igen vecka 47. Så fick ett presentkort på Åhlens istället.

Och så fick jag några underbara praliner från Kahls. Kunde inte ha fått bättre presenter! Är supernöjd!



Bilder: Sur la table & Deliquate

Inga kommentarer: